Інколи виробники вдаються до маркетингових хитрощів для збільшення продажів і дописують своїм товарам такі властивості, яких у них немає. Натуральний, еко, найміцніший та інші.
Таких виробників може покарати Антимонопольний комітет. Його штрафи часто розраховуються як відсоток від доходу порушника, тому можуть сягати і мільйонних сум.
Де Антимонопольний, а де маркування товарів?
Все насправді просто. Наносячи оманливе маркування на свою упаковку, виробник отримує неконкурентну перевагу перед іншими виробниками.
Наприклад, виробник йогурту малює апетитну полуницю на упаковці, хоча додає просто ароматизатор. Інший виробник, крім самого зображення полуниці, пише великими буквами, що його йогурт з ароматом полуниці. Третій, крім зображення на упаковці, дійсно перемішує полуницю з йогуртом.
Очевидно, що перший виробник матиме перевагу на полиці супермаркету.
Гроші на виробництві зекономив, споживачу нічого про ароматизатор не повідомив, продажі зросли.
Деколи Антимонопольний накладає штрафи не за такі очевидні порушення. Більше прикладів і роз’яснень можете почитати ось тут.