За розміщення реклами без наявності відповідного дозволу передбачено штраф. Досить часто, розміщуючи загальну інформацію про компанію, підприємці не усвідомлюють, що така вивіска підпадає під поняття “реклама”. Про що слід пам’ятати, аби ваша вивіска не стала рекламою:
Вивіска може містити ЛИШЕ інформацію щодо: назви підприємства, виду діяльності, знаків для товарів та послуг (якщо такі є) та розкладу роботи.
Зазначення будь-якої іншої інформації автоматично перетворює вашу вивіску на рекламу.
Інформаційна вивіска може розташовуватись ЛИШЕ біля входу в приміщення підприємства або ж на поверсі, де знаходиться приміщення (якщо мова йде про зовнішній фасад будівлі).
Зовнішня ж реклама не має прив’язки до місця знаходження підприємства і може бути розміщена будь-де.
Якщо розмір вивіски перевищує 3 кв.м, то вона також автоматично перетворюється на рекламу.
І найголовніше. Про розміщення вивіски потрібно лише повідомити департамент містобудування. При цьому зробити це можна як до її розміщення, так і після. Порядок подання такого повідомлення регулюється на місцевому рівні.
Що ж стосується зовнішньої реклами, то тут доведеться отримати спеціальний дозвіл до того як ви зможете її встановити. Такі дозволи видаються виконавчими органами міськрад чи обласними адміністрацями (залежно від того, де планується розміщувати рекламу). Ця процедура складніша та, звісно, довготриваліша.
Для тих, хто взагалі не хоче отримувати дозволи чи подавати якісь повідомлення, існує альтернатива – можете встановити інформаційну табличку біля свого приміщення. Для цього жодні погодження не потрібні (принаймні у Києві).
У будь-якому випадку, рекомендуємо спочатку ознайомитися з місцевими правилами розміщення інформаційних вивісок/табличок,оскільки в кожному регіоні вони відрізняються.